fredag, april 17, 2009

Dagens foto #107 - 090417 - lekkamrat!

Leiah börjar bli lite större nu, så Aston och hon kan ligga och leka "tillsammans". Det är skoj när man ser hur de små iakttar varann, leker och inspireras av varandra.

Det blir ju mkt aktiviteter som passar Aston för tillfället :-) Svårt att göra annat med en 7-månaders, därför blir mina "dagens foton" oftast på honom och det vi gör :-)



-----------------------------------------------------------------------------
Kika in HÄR för att se länkar till de andra duktiga "Dagens foto"-fotografer

1 kommentar:

Carina (62CarinaZ) sa...

Alltså helene du har en underbart sida....man kan inte sluta titta på er lille grabb, ni gör mig så sugen på en liten till!!

Du vet redan att jag älskar din stil på dina lo.
Alla bilder du tar är så fantastiska att titta på. Nu med min blogg kommer der ju finnas bilder som aldrig kommer att komma i närheten av dina.
Kram o tack för jag har möjligheten att gå in på din sida.
Nu är jag visserligen trött men hoppas stavningen har hängt med Hiiii Carina (62Carinaz)