torsdag, juni 18, 2009

DT-LO: Glassparty

När jag i mitt första gäst-dt-paket från Scrapgalen fick den underbara serien Ducks in a row från October Afternoon och de söta chipboardträden från Maya Road, så visste jag att jag skulle kunna göra dessa rättvisa. Papprena med tillhörande stickers är helt underbara!

Så här kommer mitt första dt-alster, glassparty i vårsolen med min lilla son Aston. Temat för dt denna månad är ju att skapa runt fest/avslutning eller liknande.



Jag har valt att lägga till solgul akrylfärg för att följa upp det gula i de små randiga papprena, för att ge sidan mer värme. Sen har jag använt barkbrun akrylfärg till rubriken, stammen och som kant runt sidan.

3 kommentarer:

Mathilde sa...

Åh du är så duktig! Magiska händer, allt du rör vid blir ju bra! Japp sånna skulle man inte tacka nej till, är grymt avundsjuk på din stil och härmar och kopierar så mycket jag kan :)

Marie/Mison sa...

Så fin!

Emma sa...

Helt underbar!!! Och vilket härligt foto med glass runt heeeeela munnen (och lite i, också ;) )

Hoppas du haft en toppenbra midsommar!!

Kramen!!