fredag, november 27, 2009

Åh, vad jag vill skapa!!

Jag väntar på att lugnet ska infalla efter måndag nästa vecka. Då har visningen av lgh varit och jag hoppas att inspirationen att skapa infinner sig lika starkt som önskan att vilja göra det!! Det är verkligen urjobbigt att inte hinna skapa. Har valt att ha kvar en hel del av mina scrapsaker i lgh, mkt är bortplockat men det viktigaste är kvar (och egentligen det jag skulle klara mig på *s*).

Jag lovar att min hörna kommer att komma upp SNABBT i huset sen, för jag måste få skapa och ventilera och varva ner ;-)

4 kommentarer:

Annica sa...

Jag har samma känsla att vilja scrappa och inte hinna. Jag hoppas att kunna skapa lite i helgen.

Ha det bra.

Jane.D sa...

Då är vi tre!
Det riktigt kliar i fingrarna, men tyvärr räcker tiden inte till. Måste ju prioritera mina studier. Men i helgen ska jag ta mig lite tid till att scrappa och skapa, känner att jag är värd det efter att ha skrivit en fyra timmars tenta idag.

ScrapMyran sa...

Ska du åka till Scrapgalens Julmys? Det kan ju vara ett bra tillfälle att sitta ner och låta kreativiteten flöda!
Är på jakt efter någon med bil som vill samåka från stockholmsområdet =)

julia jidesjö sa...

snälla följ min blogg :)