fredag, mars 05, 2010

Dagens foto - 100305 - på bättringsvägen

Efter Astons kräksjuka så fick jag feber och låg däckad på en madrass i vardagsrummet en hel dag (efter en natts frysande och svettande om vartannat)... Men på kvällen dagen efter så mådde jag bra igen. Aston har däremot dragit på sig nån förkylning oxå, men han äter och dricker igen iaf! Sover hyfsat, men det kunde ju vara bättre förstås...

Vi fortsätter "isolera" oss härhemma så vi inte smittar nån, Aston tycker nog det är lite tråkigt och rastlöst och idag var han superarg på förmiddagen. Ja, ända tills jag satte upp honom på en flyttlåda.

Där satt han och "pratade" i telefon, tittade ut genom fönstret och ibland tittade han på Tingeling på datorn.


Aston är för söt när han pratar i telefon, han pratar alltid med mig (var han än är, oavsett om jag är med eller ej). Han säger "Mamma!" och sen bubblar han på, sen börjar det om igen *s* Gång på gång på gång...


Dessa ögon :-) Söt är han så förkyld han är... Man ser på ögonen att han inte är helt kry dock

1 kommentar:

Cissi sa...

Linus pratar gärna med i telefonen fast med mormor...*ler* roliga barnen är =)
Kram Cissi