tisdag, juli 13, 2010

LO: Elsa 6 mån

De här papprena från Basic Grey's serie "Green at heart" tycker jag har en fantastisk färgskala. De passade så bra att använda till de här söta svartvita fotona på Fredriks söta brorsdotter Elsa, som nu är 2 år äldre än på bilderna ;-) Materialet hittar du hos Papperbiten


I lööööööv vit wellpapp!! Så fantastiskt läckert att måla på och anpassa till sitt eget projekt och du kan köpa wellpappen i Sannas butik till ett bra pris!


Den här fjärilsstansen lånade jag av Sanna då jag träffade henne senast. Den är sååå fin och är en som jag faktiskt skulle vilja ha! Får skriva den på en önskelista för framtiden eller nåt :-D


2 kommentarer:

Lilla07an sa...

Den var SÅÅ underbart fin Helene! Jag älskar färgkombon, upplägget....ALLT!
Liftvarning utfärdas på en gång *s*
Kram/M

Mia KL sa...

Vilken härlig LO, jag älskar oxå de papprerna.