måndag, augusti 15, 2011

LO: Dessa stunder med dig

Här kommer en sida som jag bara slängde ihop utan direkt tanke, men som jag blev oerhört nöjd med. Vet att det kanske låter skrytigt, men ibland måste man få skryta och tycka om det man gör... Bakgrundspappret är ett färdigt coolt papper som ser ut som lager på lager, jag har skurit ut lite i pappret och petat ner fotot under det utskurna. Sen har jag lagt på lite washitejp och blommor och häftat lite... Och nä, jag skapar inte bara till uppdrag, denna är gjord bara till mig själv - på uppdrag av mig själv - bara för att ;-)






3 kommentarer:

sandi sa...

Wow! This is absolutely gorgeous!

Anonym sa...

Fantastiskt snygga och proffsiga grejjer du gör :) Blir lite sugen på att skaffa en fritidshobby :)

Må gott.

Maria

Jozebelle sa...

Din "ihop-slängda" LO lyser av liv tycker jag, jag gillar den enormt mycket!