måndag, augusti 27, 2012

LO: Första mötet med Myran

Åh, vilken känsla det är att titta på detta foto på Aston och lilla nyfödda Charlie. Kärlek, värme och lite "panik" över att tiden går så oerhört fort... Jag är så glad för den kärlek och omtanke de visar varandra, visst är de busiga med varann och visst händer det att de blir osams, men oftast är de vänner.

Sidan är gjort till en skissutmaningSWE i slutet av juni och jag har använt ett kit från Studio Calico. Jag älskar de månadspaketen!








1 kommentar:

Eivor Larsson sa...

Underbar LO! Precis som scrapbooking ska vara och är för mig...foto, fina papper, journaling och stilren! En sida som verkligen faller mig i smaken, en om jag får säga det "webmosterhelene-sida". Den stil jag föll för när jag börjat scrappa och inspirerade mig. Du är fortfarande min största inspirationskälla!!

KRAM från mig,
Eivor/Ejja