tisdag, oktober 30, 2012

Dagens foto - 121030 - degande pojkar....

Jo, jag vet.... Jag är lite dålig på att uppdatera bloggen! OCH det beror delvis på att jag inte alls fotograferar lika mycket nu. Barnen går som regel på dagis och jag försöker jobba så mycket jag bara kan såklart!


Men idag är de hemma från dagis båda två, imorrn får de oxå vara hemma. Charlie har varit så ledsen och skrikit rakt ut i några dagar. Ingen förkylning eller nåt, utan bara skrikig efter lunchvilan. Han verkade ok igår så han fick gå till dagis, men efter lunch ringde de och sa att Charlie var så ledsen. Vi åkte till närakuten igår kväll med honom och inget är fel, inget som man ser iaf. Däremot frågade jag om så små  barn kan få migrän, eftersom han blir bättre efter en Alvedon (det tar lite längre tid än vanligt för den att verka, ca 1,5 timme - men sen har han mått som en prins igen). Och jodå, det kan de små ha, sa läkaren. Det är bara svårt att ge exakt rätt diagnos. Men fortsätter det eller blir såhär igen ska vi inte tveka att ge Alvedon och kanske utreda så småningom. Hoppas det bara var dessa dagar han haft ev huvudvärk och att det inte kommer tillbaka!

Idag har det varit klart mycket bättre och eftersom Charlie var hemma så fick Aston välja :) Så de har suttit på nedervåningen och degat medan mamman bloggade ett av sina dt-uppdrag ;-)



Inga kommentarer: