torsdag, mars 06, 2014

Project life - vecka 27 2012

Ett proppfullt inlägg med massor med sidor! Visat på PL Sverige häromdagen.

Jag läser på så många ställen att scrappare sätter gränser för sig, man har bestämt sig för ett visst sätt att skapa och så stänger man in sig själv i ett hörn. Redan då jag började scrappa för snart 11 år sedan så bestämde jag mig för att INTE sätta några gränser, jag skulle scrappa på mitt sätt oavsett hur andra gör och hur trenderna ser ut. Med ett eller många foton, vardag eller bara foton som jag älskade...

Nu när jag börjat med Project life ser man återigen många som brottas med frågor som "Vad gör ni de veckor ni har många foton? Jag har ju bestämt mig för ETT uppslag per vecka, men jag måste välja bort så många foton då."

Mitt svar: Varför välja bort foton? Varför sätta gränser? Kör på, vissa veckor kanske det blir 4 uppslag och andra kanske det blir en hel månad på ett uppslag....






















Inga kommentarer: