lördag, juli 12, 2014

Dagens foto - 140712 - TVÅ kalas på samma dag....

Idag har vi firat stort och smått, allt i fantastiska vänners lag! Vi är så tacksamma för ALLA våra fina vänner! TACK för en underbar dag!

Först var vi och firade min vackra guddotter Tilde, som fyllt 7 år precis. Det var ett ljuvligt sommarkalas på deras land och det serverades god mat och härligt hembakt fika!!




Dags för smarrigt fika!




Paketdags av världens vackraste7-åring!


Som Aston längtat efter jordgubbstårta! Så gott!




Vi gick även ner till sjön och där svalkade sig alla utom jag och Fredrik, vi hade inga badkläder hehe







På kvällen åkte vi vidare till Micke, Mona och Matilda. Det var ju dags att fira en av mina allra bästa vänner genom tiderna, fantastiska Micke!! Tänk, mycket vatten har flutit under broarna under de år vi känt varann! Hipp hipp hurra!



Härligt sällskap på ny altan....







Aston fotar mig och Charlie på väg hem. De ville hem och sova, så strax före kl 21 vandrade vi tre hemåt och lämnade kvar Fredrik för lite mer umgänge....


Jag och mina fantastiska småttingar! De må vara busiga ibland, men ack vad jag älskar dom!!

Inga kommentarer: