lördag, oktober 25, 2014

Dagens foto - 141025 - scrapträff!!

Idag har vi varit på en rolig härlig träff - Fristadsträffen! Perfekt anordnat med massa gofika och fina tävlingar och priser.... Jag brukar inte tävla, men blev inspirerad av tre tävlingar och VANN två av dom... Jag som inte brukar tävla och om jag nångång gör det, så brukar jag definitivt inte vinna... Men jag  vann PL-utmaningen (gör dina egna PL-kort) och färgutmaningen (där man skulle dra två färger ur en burk, jag fick gul och svart). Imorrn lägger jag upp min tävlings-lo....

Här är mina bordskamrater, Hanna, Åsa, AnnaE och Karin


Jag och mina fina vänner Karin och Anna!


Ett gott skratt - eller 100 - förlänger livet! Tack för att ni är ni!! Älskar er!


Mina priser, här är PL-vinsten - ett välfyllt PL-kit!


Och här är vinsten för färgutmaningen, ett fantastiskt stort paket med papper och blommor och badges....

Inga kommentarer: