onsdag, januari 11, 2017

DAG 279 - dags att träna lite

Då man gjort om Shape-programmet på Itrim, så blev det inget med de sista 5 workshopsen för mig... Lite tråkigt faktiskt, eftersom de som innehåller mina ämnen inte kommer förrän framemot sommaren eller hösten. Men om någon månad hoppar jag nog på lite workshops iaf, det skadar inte att man hört det en gång eller nått sin målvikt.

En bra förändring som jag faktiskt efterlyst är dock att man lagt till träning till workshopsen, så det ingår sånt varje tillfälle. Idag är det träning efter en workshop, ska åka dit och träna ikväll och se om det är ok att haka på?! Annars kör jag mitt race och hänger på kommande veckor.

Mår bra i bäcken och rygg nu, har inte ont alls efter krocken. Så därför tänkte jag åka och träna ikväll. Annars inväntar jag oftast till mina lediga dagar eller då jag arbetar kväll, eftersom jag trivs bäst med att träna på fm. Men längtar efter att träna, så ska laga middag strax och sen åker jag!!

Inga kommentarer: