onsdag, februari 01, 2017

DAG 300 - I did it!

Jag är nog inne i en svacka i mitt tränande just nu. Jag är där, jag tränar och kör mina pass per vecka. Detta eftersom jag är så jäkla envis! Men känner mig mer trött, slut och inte alls lika mkt på hugget nu som förut. Svackor är ok, de kommer och jag försöker att inte tänka på det.... Jag tar mig bara dit till gymmet och kör mitt pass, utan att fundera så mkt...

Insåg precis att jag nu har varit stammis på Itrim i hela 300 dagar, det är rätt coolt! Och dagen till ära så hänger min bild på reklamskylten utanför lokalen!


Trots att jag inte tränar lika hårt som för några månader sen, jo jag är där mina 2-3 ggr i veckan men kör inte alltid lika hårt när jag är där, så håller jag vikten! Det är det viktigaste... Och jag väger mig fortfarande varannan vecka på gymmet, allt för att ha koll på mig själv!


Så, tänk på det när svackan kommer. Vi får alla svackor, det är vad vi gör med dom som spelar roll! Ger vi efter och släpper allt, ja då kommer man såklart gå upp i vikt igen. Men om man bara åker till gymmet eller går ut och går utan att tänka så mkt, så håller man sig någorlunda på banan iaf! Det är inte alltid roligt att vara så strikt, men i slutändan betalar det sig! Jag lovar!

Inga kommentarer: