söndag, april 16, 2017

Vecka 15 - veckans motion


Måndag: 10724 steg, vilodag
Tisdag: 15148 steg, 3,3 km promenad
Onsdag: 15712 steg, 4,24 km PW/jobb (löparskola)
Torsdag: 12717 steg
Fredag: 12768 steg, 48 min CP
Lördag: 8898 steg, 1,6 km promenad med barnen
Söndag: 12894 steg, 42 min CP

Totalt antal steg: 89083 steg
Totalt genomsnittlig mål enligt Polar: 140%
Vikt: 62,9 kg (Itrim)

Känner mig stressad, inte i balans med livet. Men huvudvärken gick över, behöver sova mycket och jobbar galet hårt på att inte äta fel saker!!

Har fått en utmaning av min Itrimcoach Frida, att få till ett löppass på 2,5 km till nästa vecka!

Hade ett tufft men roligt löppass med intervaller på onsdagens löparskola, där jag pressade mig lite mer än jag brukade göra. Kräkvarning, men klarade mig *hahahaha*

Denna vecka känns det kul att jag varvat lugna promenader med träning och löparskolan! Det är balans för mig, behöver få in lite mer lugna promenader oxå!

Bättre då?! Vikten! Tänk på mat och storlek på portionerna, tycker jag gör det. Men det blir nog lite mer tillåtande mat och godsaker eftersom jag håller vikten hyfsat. Men måste börja hålla lite mer koll så det inte drar iväg!

Inga kommentarer: