lördag, april 22, 2006

Underbara soliga dag!

Så nice!!! Ute är det varmt och skönt, drygt 10-12 plusgrader, solen skiner och det är såååååå härligt!! Jag och Fredrik kom precis hem från en sväng in till stan, vi promenerade in för att köpa en födelsedagspresent till vår kompis nya tjej... Ja, vi känner henne inte så väl så det var svårt att komma på nåt, men det blev rätt bra tillslut :) Sen fikade vi på ett härligt fik i PUB-huset och tog sen t-banan hem (efter att ha vandrat in och ut i ett antal butiken på vägen *s*).

Nu ska vi ha några lugna timmar tills det är dags att åka på födelsedagsfika ikväll hos Annika då (första gången vi är där, och typ andra gången jag träffar henne). Sen ska det väl bli utgång ikväll. Har egentligen inte nån lust att gå ut, jag får alltid så ont i huvudet då det blir sena kvällar ute och sånt, så jag brukar undvika sånt. Men en stund hänger jag på då :)

Ha en bra lördag!

>--kram--<

Inga kommentarer: