tisdag, april 11, 2006

Yeehaaaaa! Löneförhöjning!!

Var på sk utvecklingssamtal med vår VD idag, ja det är lite kul men vi har utvecklingssamtal där man pratar om vad man gör, om man trivs, vad man kan göra bättre osv. Så bra och så skönt :)

Och idag fick jag veta att jag får en löneförhöjning på 800 kr/mån i år Och så får jag det retroaktivt för de första månaderna oxå. Känns kanonbra Nästa år satsar jag på att halka över 25 000 kr-strecket ;-)

Jag vet att jag gör ett bra jobb och jag älskar mitt jobb, och jag vet att dom är nöjda med mitt arbete Får utvecklas massor och det är så toppen att ha en sån bra VD, som är uppmärksam och bryr sig! Det bästa är att jag får lära mig så mycket mer om hur man blir en bra ledare och chef, dels genom att han är bra men oxå för att jag har möjlighet att fråga om sånt jag vill veta mer om...

Nackdelen med att älska sitt jobb är dock att jag har svårt att bromsa innan jag är helt utmattad. Har konstig trötthetskänsla i armarna, att lyfta över axelhöjd gör att dom tappar kraften helt... Nacken och ryggen gör så oerhört ont emellanåt (men jag ska få ett höj- och sänkbart skrivbord på jobbet :) )... Men jag är ändå glad att jag har förmånen och turen att ha detta jobb, mitt älsklingsjobb!!!

Var bara tvungen att bubbla av mig lite... Ha en bra dag!

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis! Härlig med löneförhöjning!!