fredag, maj 15, 2009

Snällaste bebisen?

Jag, Fredrik och Aston var och åt middag på en restaurang på Hantverkargatan. Billig och bra mat! Aston åt först, han åt sin middag bestående av en burk med couscous och tillbehör med stor aptit. När min och Fredriks mat kom in smakade han lite på potatis och bröd, sen satt han och pulade med sina saker. Han "viskpratade" och lät alldeles bedårande... Han kikade runt och log, var allmänt tillfreds och en solstråle i 75 min.

Han charmade ett äldre par som satt vid sidan av oss och två damer som satt bakom Fredrik.

Plötsligt säger den ena damen "Det där måste vara den snällaste bebisen jag nånsin sett!"

Den andra damen ler och säger "Ja, jag håller med"

De tittar på varann, nickar och ler ännu mer... Och det äldre paret ler de med...

2 kommentarer:

Christine sa...

Vilken härlig story! Jag sitter här och ler =)

maria sa...

Ja han verkar så snäll lilla söta Aston! Och jag blir alltid lika imponerad av din kreativitet här på bloggen, så fint! Hoppas allt är bra med er! Kram maria och edvin