torsdag, augusti 20, 2009

Aston och filten....

Robin hade en brun nalle, Martin en gul fågel och Aston kör med en olivgrön filt. Filt precis som hans mamma hade som barn. Jag hade en blå filt, som tillslut bestod av mer hål än filt. Aston verkar ha samma passion för filtar som jag hade (och fortfarande har, jag älskar fleecefiltar).

Denna gröna lilla fleecefilt fick man i nåt gratispaket från Babyproffsen. Aston älskar den, den är nopprig och dann... Han har fått en till i reserv av Åsa, men den är inte alls lika poppis. Den är ju inte så nopprig. MEN vi försöker att Aston tar med den onoppriga i vagnen, så den nopprar till sig.

Filten följer med överallt!!






Den här bilden är totalt oskarp, men berättar så mycket för mig. Aston gosar in sig i filten med hela ansiktet, skakar i hela kroppen och säger "Mmmmmm Mmmmm"... Låter så mysigt :-)

3 kommentarer:

viswpen sa...

Så kul!! Vår lilla Noel är också en "snuttfilt kille". Utan den kan han inte sova och är gnällig. Har man bara den med i vagnen så är det aldrig några problem :-)
/Petra

Linda sa...

Så gullig han är med sin filt! En sån fick vi också, men vi använder den inte och den ligger nog nere i tvättstugan tror jag. Du får tjoa till om du skulle behöva en till i reserv!

För Williams del är det en kanin som gäller! Måste nog försöka tvätta den idag för den luktar verkligen skunk av gammal sur välling. Han ligger ofta och tuggar på kaninens öron så det är ju inte så fräscht... ;-)

cia sa...

Hojta till om ni behöver ännu en att växla med:-)
Den vi fick används till dockorna bara;-)