måndag, augusti 17, 2009

Var är min scrapmojo???

Jag kan möjligtvis klämma ur mig en hyfsad sida eller två.... Men var är det där riktiga go'et... Var är den där härliga känslan man har när man känner hur det kryper i kroppen och händerna av skaparlust...

Har såååå många fina foton att scrappa, framförallt från i somras! Men även innan... Har tusentals och åter tusentals med scrapbara fotografier.

Jag har material så det räcker och blir över, både ganska nytt och äldre material som är finfint och klart scrapbart.

Det är bara mig det är "fel" på ;-)

9 kommentarer:

MissMian sa...

Testa nytt format, läs scraptidningar, besök lite bloggar, shoppa lite nytt...så kanske det kommer!

LenaS sa...

Jag haft samma känslan i ett halvår nu, så frustrerande och lessamt, skulle gärna vilja kunna scrappa med samma glöd som tidigare....har försökt det mesta för att få inspirationen tillbaka....
Ha en fin dag!
kramis/LenaS

Julia sa...

Nej verkligen inte bara du! Jag har inte scrappat sen tidigt i våras. Försökte igår men nej... har liksom inte någon lust heller. Kanske blir bättre när det blir höst och man är inne mer?
kram

Sockergrynet sa...

Jag har tappat min scrapmojo jag med... Har så mycket idéer, och inspiration, men så svårt att få ut det ur fingrarna som du skriver... En skiss eller scraplift kan ofta få igång mig samt organisation... så det kanske är något att ta till...

kram

Jane.D sa...

För mig som "amatörscrappare" känns det lite bra att läsa att även ni proffs tappar scrapmojon ibland. Själv står jag och stampar allt som oftast och kämpar med att få till det så som jag ser det för min inre blick.

Jag hoppas att du hittar din scrapmojo snart igen, för du är en helt fantastisk scrappare och inspiratör!

Susanne sa...

Jag har hittat min skaparlust igen efter flera månader. Jag skapar som aldrig förr och lämnar motvilligt huset för nödvändiga utfärder. =)
Hoppas ni hittar formen snart igen!

annika5064 sa...

Du är verkligen inte ensam; jag värker ur mig en layout då och då...kanske har man hållit på så länge nu att lusten helt enkelt falnat? Det tror jag; är säker på att jag aldrig kommer att tycka att det är lika roligt som när jag började!

Men, jag hoppas förstås att jag har fel...

Aston är ju helt fantastiskt supersöt!

cia sa...

Tycker det verkar vara stiljtje i de flesta bloggar nu.
Inte bara du som tappat slytet alltså.
Själv har jag för mycket som händer dör att kunna sätta mig ner koncentrerat mer än 30min och då blir det inte mycket scrappat!

Huvudsaken att fotona tas så kan man scrappa ikapp senare,-)

Ulrika aka LillBlomman sa...

Den kommer nog med hösten ska du se! Snart ses vi ju på träff, ksnske innan med? jag älskar att scrappa just nu så jag kan "smitta" dig lite:) Din senaste med MMe är ju jättefin! Kramar!

P.s en utmaning! tag papper nummer 37 i din hög och utgå ifrån scrappa dessutom romantiskt! Kanske blir det skoj?