onsdag, oktober 05, 2005

Lite krasslig

Ja, hehe... Nu ska vi inte dra alltför stora växlar på ordet krasslig, men jag är lös i magen sen i måndags. Det kör till emellanåt och vips behöver man besöka "hemlighuset". Ungarna har känt av detsamma, så kanske är det nåt virus som går.

Jag tog i alla fall beslutet att arbeta hemifrån, så slipper de andra tjejerna på jobbet bli smittade OM det smittar. Har mobilen på och mailen igång. Jobbar med kursmanualen och fixar och trixar. Det gick nån magsjuka på jobbet förra veckan (eller var det veckan innan det). Jag brukar klara mig från kräksjukor och magsjukor, så jag har svårt att avgöra vad som är vad.

Mår ju toppenbra i övrigt, så jag vet inte riktigt vad det beror på.

Kram...

2 kommentarer:

Mindi sa...

Usch inget vidare med magen du... hoppas att det ger sig och det är ju bra att du kan jobba hemifrån!

ja visst var stövlarna fina. :) I dag hade lilla tjejen utflykt på dagis och vet du vad käre sambon satt på henne på fötterna? Ja just det de nya lurviga stövlarna. ;) Helt perfekta att ha då man har utflykt i skogen... karlar. ;)))

Suss sa...

Igent kul med lilla magen =(
Men du...jag skulle nog kalla det magsjuka. Det kan man ha på fler olika sätt, både kräk och dassspringande och har man otur får man båda. Inget ni ätit då? Eftersom ni alla 3 är konstiga i magen?

Krya på dej!

Kram!