söndag, december 11, 2005

Jag har träffat tomten :)

Ja, så är det! Här är bildbeviset!! Visst har jag träffat på en fin tomte???

Jag och Fredrik var på julmarknad på Grönan. Det är första året det anordnas julmarknad där, och även om det var lite litet och alldeles proppfullt av barnfamiljer och miljarder med barnvagnar, så är det skoj att ha varit på allra första julmarknaden där. Framförallt om det verkligen blir en tradition i framtiden :) Då kan jag iaf berätta för mina barnbarn om att jag var på den första marknaden där.

Vi drack alkoholfri glögg, åt korv och gick och kikade på alla små mysiga stånd... Sen gick vi in till stan och stannade till vid julskyltningen på NK. Jättevacker är den, får se om vi tar oss in nångång så jag kan fota lite i skyltfönstrena så ni får se. Det var så mycket folk nu och jag iddes inte slå mig fram.... Sen tog vi oss en sen lunch och fika på Coffeehouse by George på Sergelgatan. Så trevligt med en dag bara för oss, killarna valde att vara hemma istället.

När vi kom hem så drog juniorerna och bowlade med polarna och efter bowlingen stack de till Cybertown och spelade lite laserspel... Tokiga ungar! Vilket liv det är på 6 killar och 1 tjej i tonåren *s* Man kan riktigt höra hur skoj de har ihop, och man får lite flashbacks! Tänk när man själv var i den åldern....

Ha det gott!!! Kram!

1 kommentar:

Anonym sa...

Låter som en toppen dag du vännen. Min mor hade/har likadana stövlar som tomten har :O)
Skönt att den där hemska huvudvärken verkar vara borta.

Kramen Anna