torsdag, december 29, 2005

Snart är året slut...

Är det bara jag som tycker att åren går grymt fort?? Det är helt makalöst, att åren bara går fortare och fortare. Jag och Fredrik har inte planerat nånting för nyår. Det blir väl en himla lugn hemmakväll helt enkelt :) Robin bestämde sig igår för att han inte ska följa med sin pappa med familj till Norrbotten över nyår. Martin har fortfarande inte bestämt sig, han har massor med argument för och emot att åka iväg. Ska snacka lite mer med honom, så får vi se vad han bestämmer sig för :)

Jag har iaf lovat Fredrik att gå till systemet och inhandla en flaska rött åt honom, jag dricker hju knappt vin - och definitivt inte rött - pga att jag alltid får migrän då. Så det är väl bäst att jag pallrar mig iväg, hade tänkt sätta mig och scrappa idag eftersom jag är ledig och hihi.... Klockan är redan 13 och jag har inte fått nånting gjort :) Än....

Ute snöar det som 17... Julafton var grön (men kall och hal), men nu är det vitt ute... Det började snöa på juldagen, och det blir bara mer och mer snö.... Mysigt, men synd att inte julafton var vit.

Hej hopp!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Så mysigt det låter med en lung hemmakväll med snöyra utanför fontret. Got Nytt År Helene!