fredag, augusti 18, 2006

Mina scrapbiblar

För tillfället läser jag de här två böckerna mest hela tiden!!!!



De är inspirerande, superbra och så varandras motpoler :) Ali Edwards har sin mestadels grafiska stil, som jag gillar så mycket! Lätt att titta på hennes sidor, där fotona och historien alltid är i fokus. Elsie Flannigan har en "slarvig", härligt fräsch och lekfull stil, där jag imponeras av de klara färgerna och att hon är en fantastiskt duktig fotograf...

Ja, det ena behöver inte ta ut det andra, man kan gilla designers ur olika falanger inom scrappingen!!!

Har ni inte tittat i de här böckerna, så gör det!! De är fantastiskt bra och inspirerar till massor!

4 kommentarer:

Diana sa...

Kunde inte beskrivit dem bättre själv! Precis så tycker jag med. Bläddrar i dem varje dag sen en månad tillbaka :) Autumn Leaves The me book är också helt otroligt inspirerande!

Kram

Sofia sa...

52 challenges är underbar, fick hem den i förrgår och bläddrar i en hela tiden

Anonym sa...

Var köpte du din Elsie Flannigan?

Anonym sa...

hmmmmmmm ännu fler saker att skriva upp på shoppinglistan då ; )

Kram från Sanna F