lördag, augusti 05, 2006

Vilken present!

Hemkommen från söt-Isacs kalas! Ett härligt kalas med många firande :) Men jag fotade mest Isac, han är det viktigaste på kalaset (jag vet sen tidigare att jag inte gör nåt med hans kompisar på fotona mm, eftersom Isac inte är mitt barn... Hade det varit mina killar, så hade jag fotat kompisarna oxå såklart)...

Här kommer kalaset i bilder:

Isac snart 5 år :)


Isac sluter ögonen hårt, hårt, hårt och blåser ut ljusen på tårtan... Sen önskar han sig EN enda sak (i efterhand får vi veta vad det är han önskar sig - en cross....)


Kram, mamma!


"Blunda, Isac!"


Här står Isacs stoooooora paket från sin mamma och pappa ute på gården...


OH! En fyrhjuling!! En drömpresent!!! Så nära en cross man kan komma utan att få just en sån, eller hur ;-)


Hjälm och ryggskydd fick han oxå... Mosters sötkille


Isac glider fram "fort fort" på gården med mamma på bönpallen ;-)


När Isacs pappa skruvat ner möjligheten att gasa för mycket, så åkte Isac själv...


En liten kille på en "stor" fyrhjuling... Det här kortet gillar jag lite extra, gillar perspektivet...

Nu, mot spisen och middagen... Sen åker vi ut till Ingarö och Fredriks bror med familj... Kanske blir det lite poolbad i värmen ;-)

3 kommentarer:

~Karin~ sa...

Wow!! Vilken present!! :-)

Grattis till söta Isac lite i förskott!!

Ha det bäst vännen!

kraaaaaaaaam /K

Anonym sa...

Åhh vilken drömpresent!! Våra kompisars son har en fyrhjuling så Colin har fått testa när vi varit där. Han tycker det är såååå kul!!!
Grattis lille Isac!

Anonym sa...

Vilken häftigt present han fick! Och gud vad tiden går, 5 år redan! :)