söndag, oktober 22, 2006

En sida från mig!

Mitt bidrag till 3:e Elsieutmaningen på Scrappiz :) Blev riktigt nöjd, trots att fotona inte är så inspirerande egentligen... Kul att se vad man kan göra med halvdana foton...



Har använt:
Cardstock: Bazzill
Mönstrat: Basic Grey (röd), 7Gypsies (text) + Creative Imaginations (turkos)
Fluid chalk: ColorBox
Akrylfärg + chipboardbokst: Making Memories
Brad: Cactus Pink
Band: Making Memories (rödvit), All My Memories (de två turkosa)
Blomma + chipboardhjärta: Heidi Swapp
Övrigt: pennor, minitag, notebookpaper

7 kommentarer:

Malena sa...

Helt otrolig!!!! Kommer säkert i en version av mig .....TACK för all inspiration du ger!!!

Anonym sa...

Jätte läcker!!!
Verkligen snygga färger och dekorationer.

Anonym sa...

Så bra den blev! Fint färgval och snygga detaljer!

Anonym sa...

Snyyyyygg!!!
Den där måste jag lifta någon gång ;)

Anonym sa...

Ursäkta uttrycket.. men du e överjävlig *ler* Men det vet du att jag tyckt hela tiden :)

Kram!!!

Anonym sa...

Snyggt!!!

Hur går det med kampen mot migränen?

Anonym sa...

Jag tycker att den är hur läcker som helst!