torsdag, oktober 05, 2006

Jag lever, jag lovar :)

Det är mycket nu *s* Mycket jobb på jobbet och så en hel del härliga alster som skapas för den kommande scraptidningen... Bråda dagar minsann ;-) Satt igår med en sida som kommer att visas i tidningen och att man kan bli så nöjd med nåt :) Det låter lite kaxigt, men ibland blir det liksom bara bra...

Var med Åsa på mässan i Helsingborg i helgen som var. Så skoj, träffade massor med underbara människor och kom hem med LITE nytt material... Min pappershög med nya papper har nu vuxit till 7-8 cm på några månader OCH ändå handlar jag mycket mindre än förr. Var kommer papprena ifrån?? Hur ska jag hinna använda det *s* De får inte ens plats i mappvagnen för mönstrade papper... Galet! Men så skoj!!

Nu är det väl dags att jobba lite :) Ha en bra dag!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jobba lagom och glöm inte
att koppla av emellan (och kanske
göra pappershögen lite mindre! :o) )

Lilo sa...

Har du julmusiken på? =) Det hade jag här idag. ;) Ska ut i skogen imorgon, håll tummarna för att jag hittar svamp!

Anonym sa...

Det ska bli så spännande med den nya tidningen.

*harkel* Vet inte men jag tror jag nämnde för dig att du skulle köpa en mappvagn till. ;O)

Kramen Anna