lördag, december 30, 2006

Lite uppdatering :)

Hej svejs!
Har lite julledigt just nu, men ledigt för mig innebär inte att ligga på sofflocket ;-) Har gjort klart lite alster till februarinumret av Scrapbooking mm och nu har jag påbörjat arbetet med alster till mars och april... Men jag hoppas att det blir många många läsaralster till de numrena, så vi får se mer av alla talangfulla skapare därute :)

Här kommer julhelgen i bilder:

Julafton firades hemma hos mor och Ronney, jag är lycklig för det är ju jul :)


Jag är inte så mkt hundmänniska egentligen, men lite kan jag visst *s* Syrrornas hundar lyder mig bra, de är väldresserade :)
Vovvarna från vänster: Taiga, Baloubet, Lava och Milton


Kalle Anka på TV :)


Tomten, tomten, här är vi!!! Isac kikar ut genom köksfönstret och knackar hårt, tänk om tomten går förbi?!


Nej då, tomten hittade oss! Tur!! Isac måste varit snällast av alla, hans berg av klappar var klart störst!


Juldagsmorgon glimmar! Och jag var ute och fotade!! Så klar luft!!


Här bor mor och Ronney!! Vackert va?


Moster, kommer du in snart? Endast jag och Isac var vakna såhär på juldagsmorgonen :)


Mosters älskade busunge! Hemma hos oss, vi var barnvakt till Isac juldag och annandag :)


En busunge i farten ;-)


Sådan moster, sådan systerson *s*


Eftersom vi inte hann lussebaka före jul så passade jag och Isac på att göra det på annandagen. Perfekta lussebullar fick vi till!


Dagen efter annandagen - den 27 dec - var jag barnvakt till Ina för första gången :) Det gick strålande, hon är en ljuvlig varelse!


Fick en STOR bukett med underbara amaryllisar av Christer och Therese, de är hur vackra som helst!!


Ja, så vet ni vad vi pysslat med i alla fall :) Hoppas på att kunna uppdatera med lite alster vilken dag som helst oxå :)

Kram! Nu är det dags för sängen!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Det ser ut som nu har haft härliga dagar! God fortsättning och Gott Nytt År!! kramkram

Ellison sa...

Låter som en en alldeles underbar jul Helene! Härliga foton har du tagit också! Gott Nytt År! Kram

Anonym sa...

Härliga foton du har tagit.
Låter som du haft det skönt och lugnt i jul. Ser fram emot
att se dina fina alster i tidningen sen. Gott Nytt År.

Fotograferande Maria sa...

Hej! Önskar dig och din familj Gott Nytt år och hoppas ni får en trevlig nyårsafton och ett bra 2007 Kram / Maria

Anonym sa...

Gott Nytt År!
Så roligt att se bilder från ert julfirande. Det ser ut som ni haft en riktigt mysig helg. Kram

Anonym sa...

Du är utmanad! Kolla min blogg!

Anonym sa...

Många mysiga foton Helene!

Vill ösnak dig ett

Gott Scrapp År vännen!

Nyårskramen Anna