söndag, december 31, 2006

Äntligen ändrat på min hemsida...

Jag har ju både blogg och hemsida, på hemsidan lägger jag upp alla mina alster och man ser från första till sista...

Efter att ha tänkt ändra struktur och enklare grafik mm på min hemsida hela år 2006 har jag nu tagit tag i det på årets sista dag! Skönt!!! Kika gärna in, hojta om ni ser nåt tok och ni får gärna skriva en rad om ni orkar...

http://www.helenesfavoriter.com

Ha en underbar nyårskväll, så hörs vi år 2007 igen ;-)

Kram
/Helene

5 kommentarer:

MarieG sa...

Önskar dig ett riktigt
Gott Nytt År!!!

Anonym sa...

Det blev supersnyggt på hemsidan!
Änklare att hitta runt :)

Gott nytt år på er!

Anonym sa...

Gott nytt scrapår! Kram.

Camilla sa...

Hej Helene !!

Ville bara kika in och önska dig och din familj
Ett riktigt gott nytt år..
Hoppas att detta år blir till något speciellt..

Massa Kramar Camilla

Anonym sa...

Gott nytt år!