torsdag, december 14, 2006

Stockholmskväll!!

AnnaE frågade om jag ville hänga med ut på stan och fota i eftermiddag/kväll!! Såklart jag gjorde! Superduperunderbart skoj hade! Många härliga foton blev det, här är ett axplock av mina! Tack, vännen! Tack för att du fick ut mig i 5 timmar i Stockholmskvällen, tack för trevligt sällskap och smarrig middag på T.G.I Friday's och tack för lånet av stativet :)

Granen vid Gamla stans bryggeri... Har tänkt fota den i flera år, nu blev det av!!!


Anna i full aktion :)


Tjusigt :) Birka vid Stadsgårdskajen...


Gränd i Gamla stan :)


Kungsan...


Ibland känner man sig som en pjäs i livet ;-) Vilken av dessa är DU?


Julskyltning på NK...








Pepparkakor på PUB :) Johan, kolla!! Favvo-gruppen!!!


Sista stoppen för kvällen (innan vi tog en fika) är Centralstationen! Härligt upplyst!






Kram och natti!
/H

14 kommentarer:

Anonym sa...

Men hujedamej så himla många fina foton! *suckar hänfört* Det där som du tog i en gränd i gamla stan var ju bara såååå mysigt drömskt stämningsfullt! Ha en härlig jul och sköt om dig! Kramis!

Anonym sa...

Ååååh underbart! Önskar jag kunde ta mig ut sådär också, man känner sig så puckad om man går runt själv med stativ *giggle*

Kram

Malena sa...

Åh vad härligt!!!!

Anonym sa...

Vilka underbara foton!! Du är ju jätteduktig. Önskar jag var lika duktig som du!!

Anonym sa...

Jätte fina foton!!!!
Du är verkligen jätte duktig!

Det finns så många fina motiv inne i stan...
Jag älskar att fota i gamla stan och din bild därifrån är såååååå mysig!!!

Kram från Sanna F

Anonym sa...

Underbara foton på ett juldekorerat Stockholm! Du är riktigt duktig på att foto stämningsfulla bilder. Det lyckas aldrig jag med. Du har inte lust att hålla en kurs i foto ;-)

Anonym sa...

Wow, vilka underbara foton...
Nu fick jag lite mer julkänslor iallafall..
Kram Helené

Anonym sa...

Kanonbilder, Helene. Tycker också att du ska hålla i en fotokurs, skulle inte vara helt fel. Många julkramar till dig.

Anonym sa...

Åhh vilka underbar foton!
Låter som ni haft en underbar kväll. (Och middag på TGIF är ju inte dumt *slurp*)

Anonym sa...

Wow vilka läckra foton!! Du är så grym med din kamera Helene! :-) Inspiration till 100 % - tacktack! :-) Kram ÅsaF

Anonym sa...

Så fina foton, härligt att se :) Själv så var jag på stan idag men kameran låg på trappan där jag la den för att inte glömma den när jag gick...

Anonym sa...

Underbara foton!

AnnaHanna sa...

Underbara foton såklart!
Julskyltningen vid NK är bättre i din tappning än i verkligheten.
Tack snälla för en fantastisk kväll.
Kram //Anna

Anonym sa...

Å vilka härliga foton! Vad duktig du är!