onsdag, februari 14, 2007

Alla hjärtans dag och sjuk!


Hej alla vänner och en stor stor kram på er på Alla hjärtans dag!

Jag fick hosta igår, har haft migrän i några dagar och imorse upptäckte jag att jag fått feber. Tog mig till terapeuten och sen till jobbet. Skulle ju "bara" en liten liten stund. Men 4 timmar senare var jag helt slut och tog en taxi hem.

Väl hemma somnade jag som en stock och det visade sig att jag hade 38,7 grader.... Puh!! Nu har jag tagit 2 omgångar alvedon under kvällen, så jag hoppas att jag blir bra tills imorrn!

Fick en underbar bukett rosor av Fredrik, jag låg och sov så gott på soffan och fick känna doften av de underbara rosorna. Han har fixat middag (spagetti och köttfärssås) och sen blev det även fika bestående av te och bullar.

Så nu ska jag dricka upp min kopp nyponsoppa och sen hoppa i säng!

Förresten, vi har klarat oss rätt bra i 3 dygn utan badrum. Man saknar att inte kunna duscha när man vill, men det går iaf :) Fredrik beställde en ny blandare till duschen idag, drygt 2000 kr kostar den.... Men det ska bli SKÖNT att bli av med den gamla :)

4 kommentarer:

~Karin~ sa...

Hoppas att du mår bättre snart!!

*alla-hjärtans-kram på dig*

Julia sa...

Å den sjukan är inte skoj!! Håller precis på att friskna till efter en riktig dunderförkylning :( Hoppas att din blir lindrigare och att du piggar på dig snart!! Vackra rosor! Jag fick också men mörkröda :)
Ha det!
Kram, Julia

Anonym sa...

Usch ja, det är inget kul att vara sjuk; här håller vi på i omgångar, hela tiden känns det som; Joel blir sjuk, jag blir sjuk och Björn blir sjuk och så om igen...

Krya på dig!
Annika

Sanna F sa...

Krya på dig!!!!
Kram från Sanna F