torsdag, februari 15, 2007

'Wooohoooo! Har fått en....

....Quickutz Revolution! Den "bara" trillade in här hos mig (sorry, Lina... Vet att du ville ha en, men fick bara en ;-) )... Nu har jag ett Abigail Grande här hemma hos mig, sååååå fint alfabete!! Och inväntar Blossom Grande (och Uptown Girl till vanliga QK)...

Och fiiiiiiiiiiiiiina papper i DT-paketet från Jane, så lovely!! Bara längtar efter att få sätta tänderna - nåja, saxen då - i det paketet....

Mår bättre idag, proppade i mig alvedon igår och mådde bättre tillslut. Idag har jag mått hyfsat, hostar som en tok och nyser massor nu på kvällen... Men ingen feber längre, inte som jag vet iaf ;-)

Längtar efter lite pyssel här ;-) Men ska iaf bli liiiite friskare först ;-)

Kram kram

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken härlig postdag! Jag är också sugen på uptown girl...

Anonym sa...

Nu blir jag nästan lite avundsjuk. Jag vill också ha en Revolution! Lyckliga dig...

fanny sa...

Välkommen till Revolution-klubben! Jag har också köpt en, ska beställa Blossom-alfabetet också, det är sååå fint! Krya på dig.

Anonym sa...

Så skönt att du mår bättre!! Jag är också grymt sugen på det nya paketet från Jane, sååå läckert!! Klappade lite på Saras revolution i helgen, den är onekligen väääldigt fin! :-D
kramkram