måndag, juni 04, 2007

Födelsedagslayouter - eller Matilda ställer alltid upp...

Marsnumret av Scrapbooking mm hade tema Födelsedag, och jag fick i uppdrag att skapa omslagslayouten... Den oranga var på omslaget, en annorlunda kombination av färger för födelsedagsbilder...

Varför rubriken på inlägget då? Jo, Matilda ställer alltid upp när jag behöver fota lite annorlunda bilder osv. Några dagar före nyår fick jag födelsedagshatten av 4-åriga Alva, dotter till ett annat kompispar. För jag skulle fota födelsedagsfoton, som var porträtt och som jag saknade :) På självaste nyårsafton ställer Matilda upp, såklart! Numer kallar hon sig för "Helenes modell" *s* Hon frågar allt som oftast om jag vill fota henne när vi ses ;-) Jag tror faktiskt att hon tycker det är skoj också!

Omslagslayouten


Alternativ layout


Tack för titten!!

4 kommentarer:

Scrapangel sa...

Lika snygga nu som då i tidningen...

Malin sa...

Jag älskar bägge, men jag fastnade (inte helt oväntat*S* ) mest för den rosa, å jag beställde tillochmed äntligen dreamstreetpappret idag, skänkte din underbara Lo en extra tanke då:)

Anonym sa...

Alltid roligt och spännande att se fler variationer på en LO med likadant foto!
Dom här är Underbara!

Simmat sa...

Riktigt fina båda två!!!