torsdag, juni 28, 2007

Lite nya alster :)

Jag har skapat två LO:s till SWE-bloggen med material från butiken Scrapit. Färgade och svartvita papper från Tinkering Ink och några ark med overlays från Hambly... Dekorationerna är mina egna. Fantastiskt skoj att jobba med materialet, tack för förtroendet Diana och Scrapit!!!

Denna är jag grymt nöjd med! Grenarna med löv på är urklippta från ett av papprena, ett svart och ett vitt. Sen är de ituklippta och monterade så att svart är på vitt bakgrundspapper och tvärtom :)


Härliga kontrastfärger!!


Tack för titten!!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jättesnyggt Helene!!!
Har ett gäng med genomskinliga knappar här hemma som jag aldrig kommer på vad jag ska göra med, nu fick jag lite inspiration! Tack! :-D
Kram Kicki

Claudia79 sa...

Det var väldigt snyggt med kontrasterna på löven och jaag älskar färgen på den turkosa LO:n med ett svartvitt foto till...mycket snyggt!!*KRAM*

KarinSN sa...

Jättesnyggt! Jag gillar det tydliga enkla men ändå kraftfulla i Layouterna. Härliga färger på den nedre också. Snyggt :-)

Anonym sa...

Godmorgpn, alltid lika kul o upplyftande att besöka din blogg, fina bilder som vanligt!
Glad sommar, men var är solen?
Kram Sandi
http://sandiskriver.blogg.se/

Anonym sa...

Jättefina sidor, läckert med löven och läckra färger.