måndag, juni 18, 2007

Hemma igen!

Hej alla!!
Jag och Fredrik + Fredriks bror Christer med familj (flickvän Therese och dotter Ina) har varit i Trondheim i 3 dygn... För att gå på bröllop mm :) Två av Fredriks och Christers barndomsvänner (två bröder) gifte sig i lördags, dubbelbröllop :) Och Fredrik var bestman till Danne och Christer var Ronnes bestman :) Såååå vackert bröllop!

Jag tog ca 500 bilder under bröllopet, och jag fick även vara "assistent" till den inhyrda bröllopsfotografen :) Jag fick såååå många bra tips och råd och har även fått lära mig att använda reflexskärmar :) Så fantastiskt skoj!!!


Fredrik, Danne, Ronne och Christer


Dannes underbart söta och busiga son Adam, 1½ år...


Dannes och Camillas tre vackra barn, från vänster är det Emily, Adam och Jennifer! Alla väntar på att de bägge brudarna ska komma :)


Ina och Therese utanför kyrkan


Danne och Camilla är snart äkta makar... Bredvid sitter Vibeke och Ronald och väntar på sin tur :)


Bestman lämnar fram ringarna :)


Det är ju himla svårt att fota i mörka kyrkor och de flesta bilder blir inte bra.... Som denna... Men minnet är viktigt att bevara, ena brudparet med tärna och bestman bakom :)


Hela gänget... Två brudpar, tärnor, bestmans och brudnäbbar :)


Utanför kyrkan :)


Fotografen med kameran i högsta hugg :)




En glädjens dag, eller hur?


Jag assisterar för fullt *s*


Familjen Alm nr 1 (Daniel, Camilla, Emily, Jennifer och lilla Adam)


Familjen Alm nr 2 (Ronald, Vibeke och lilla Mattias)


Vackra flickor!


Jag och min älskling hamnade oxå på bild tillsammans :)




Puss, min älskling!





Nu ger jag mig, har många många vackra bilder... Men man måste ju begränsa sig *s*

6 kommentarer:

Anonym sa...

Underbart med bröllop!

Fina bilder.

Emma sa...

Vilka fantastiska foton.......
Du är så duktig på att fånga bra bilder, jag har lång väg kvar känner jag...... Skulle vilja vara jätteduktig på en endaste gång *otålig*.

//Emma

Anonym sa...

Vackert tagna foton på ett underbart tema.

Christine sa...

Vilka vackra foton!!
Jag blir alldeles gråtfärdig...:)

Sanna F sa...

Å vilka vackra foton!

Anonym sa...

Åhh så vackra bilder, och så härligt med dubbelbröllop, men då går det ju åt dubbelt så många näsdukar också.