lördag, oktober 13, 2007

När juldagsmorgon glimmar...

Snart är det jul igen :) Och jag tar tag i lite av förra julens foton...

Är kär i de här nya jul- och vinterpapprena från Reminisce, som är på väg ut i butikerna (om de inte redan finns). Fick dom igår på Youdo, av de underbara tjejerna Pia och Lena! Kunde inte låta bli att använda dom redan idag :)



Skönt att få lite julfoton scrappade, de har en tendens att ligga till sig rätt länge... Jag har svårt att scrappa "events"... Tycker det är lite roligare att berätta om känslor mm på mina sidor... Det är bara att träna ;-)

5 kommentarer:

Färjtorp sa...

Oj vilken inspirations-sida jag hittade till nu!!!!
Många snygga LOs du har gjort, hit kommer jag absolut igen =)
Kram Johanna.

joggemia sa...

Så snyggt! Gillar särskilt papprena *dregel* och dina härliga detaljer!

Varför är det så "svårt" att scrappa högtidsfoton? Jag är precis likadan...de läggs bara på hög.

Ha en fortsatt trevlig helg!

Kram Mia

stina sa...

Vilken julig fin LO ! Jag borde ta tag i julbilder oxå .....har hur många som helst ,det blir liksom samma slags bilder varje jul så dom är lite trista att scrappa med! Får nog fota med andra ögon den här julen.Hoppas att du har sluppit ifrån huvdvärken nu? Kram Stina

Anonym sa...

Vilken ubderbar jullayout Helene, sååå fin!

Höstkramen Anna

Anonym sa...

Rooooligt med jul! Jag gillar att scrappa sådana här bilder också, men extra kul blir det ju om man kan mixa både "events" och känslor. Härliga papper!