lördag, oktober 27, 2007

Skön lördag!

En riktigt soft lördag har jag... Hade sovmorgon (fast jag vaknade halv 7 och kunde först inte somna om. Efter 1,5 timme så satte jag på min ljudbok och då somnade jag om och sov till strax före 10 *s*)... Fredrik har åkt ut till sin bror med familj för att hjälpa dom att installera deras nya köksfläkt. Sen tror jag deras nya kök är klart.

Men jag valde att vara hemma och bara softa.

Martin har åkt med sin pappa med familj upp till Överkalix och de kommer åter på onsdag kväll.... Tror Martin har med sig en elgitarr då, som hans farmors bror hade då han levde... Martin längtar verkligen, han tränar på sin akustiska gitarr hela dagarna nämligen.

Robin har valt att stanna hemma, och eftersom det bara är vi två ikväll så har vi bestämt oss för att gå ut och äta om en stund.

Jag har gjort EN enda ynka layout idag, och kan väl inte påstå att jag är sådär jättenöjd. Men den blev lite rolig iaf. Ska scanna den då jag kommer hem från middagen sen. Har även påbörjat lite arbeten inför nästa nummer av scraptidningen, det går lite segt på den fronten men snart kommer inspirationen att poppa upp igen :) Får skapa för "mig själv" emellanåt bara.

Tjing, nu är det dags att gå!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, ibland måste man skapa för egen del också :))..

Jag som ska börja sälja kort i en butik här i stan har precis skickat efter kuvert och cellofanpåsar, men jag tror jag måste hålla på korten en liten stund innan jag skiljs åt ifrån dem.. det tar ju kraft att göra dem också :)))).

Jag hoppas ni får en toppenkväll.
Nu väntar lite ost och kex hos grannarna.

Stor kram