onsdag, oktober 03, 2007

Vänner och scrappa :)

Min vän Natalie och en arbetskollega till henne (Sofia) var här på kvällen och scrappade med mig... Skönt att få skapa lite, då livet i övrigt är rätt snurrigt och kaotiskt (min mamma bor hos oss för tillfället, hon mår ju inte så bra). Och då är det skönt att få rensa tankarna lite och bara skapa på.

Sofia har aldrig scrappat förut, men jag tror hon är fast nu ;-) Hon gjorde en underbar liftning av en av mina sidor ;-) Natalie gjorde bra fina grejer här oxå idag...

Här kommer mitt enkla alster, höll mig rätt enkel då det är lättare just när man "lär ut" lite om scrapbooking till nån annan...

Det mönstrade pappret är sååååå underbart, ett av Diecuts with a Views senaste papper (som jag fick från Youdo förra veckan). Bara älskar dessa färger, och tillverkaren DCWV har verkligen börjat ta sig!!!


Måste säga att jag är kääääär i mina nya stämplar oxå! Tillverkaren heter Inque Boutique (See D's heter serien och är inköpta från http://www.amillionlittlethings.com), och det är grungestämplar... Sånt lite shabby älskar jag ;-) Fjärilar, lite blommor och så ramar mm... Såååå underbara, i'm in löööööv!

9 kommentarer:

Jag... sa...

Aaah! Så himla fin! Den där turkoisa är mi favvofärg föt rillfället! Var haru fått tag på de härliga stämplarna då? *vill ha* Kram

Anonym sa...

En enkel LO!!? Den är superfin och jag gillade verkligen papprerna och färgerna.
Hur kul måste det ha varit att ha dig som lärarinna...!!!

Hej från mig, Eivor
www.eivor.blogg.se

Anonym sa...

känner inte dig, men ibland kollar jag in vad du gör o jag blir ALLTID lika inspirerad av det du gör! Men denna Lo gillar jag så otroligt! ! !! o stämplarna vill nog jag oxå ha....
Ylva

Emma sa...

Underbar LO och som du skriver, underbart material! Måste vara härligt att arbeta med :)

Anonym sa...

Jätte, jättefin layout helene vännen!
Vad tråkigt att din mamma inte mår bra.

Höstkramen Anna

Anonym sa...

Din LO är verkligen läcker - härlig färgkombination! Du är så otroligt duktig på att få dina sidor att se "enkla" ut fast att de är så detaljerade och välarbetade *gillar*
Jag tittar in här hos dig ganska ofta och vill bara lämna ett litet avtryck - tack för att du alltid inspirerar!
Kram! Stina

Anonym sa...

Vilken vacker LO! Underbara färger och fantastiskt foto. Stämplarna är pricken över i! Kram!

Laila sa...

Jag håller med ig. Dte var ett jätte läckert papper. Jag tycker du har gjort en fin och enkel LO. Dom är roliga dom med.

Malin sa...

Kikar in å önskar en trevlig helg .)
Du vet redan att jag älskar den här LO:n.. och stämplarnma...
Fattigga fattiga jag :D
Måste ju spara om jag ska ha råd att åka till sthlm om en månad med!!