måndag, juli 27, 2009

Dagens foto #203 - 090722 - romantik vid Hoburgen

Denna bild på Tilde som bygger ett stenhjärta (med hjälp av sin mamma och pappa, men det ser ni inte *s*) får representera dagen som gått i kärlekens och romantikens tecken uppe på den vackraste plats man skådat. Hoburgen på Gotland...


Självklart togs fler bilder denna dag. Det var alldeles ljuvligt väder, strålande sol, lagom blåst, lagom varmt!
Hela gänget vallfärdar upp vid Hoburgen...


Vy över Hoburgen, vilken oerhört vacker plats!! Perfekt för dagens bravader i vänners sällskap.


Romantiskt, kärleksfullt, vackert, glädje, skratt, fniss, glädjetårar, lycka... TACK!


Aston och jag, finklädda som få :-D


Aston med sin älskade gudmor! Det strålar verkligen kärlek om dessa två då de är tillsammans, så underbart att se!


Vänskapligt underbart kaos! Kvällen tillbringades hos Tanja, Daniel och deras underbara tjejer... God mat, gott att dricka och trevligt sällskap fulländrar denna fantastiska dag!


Tre killar - tre barnvagnar :-)


Kan inte riktigt sätta fingret på det, men jag GILLAR verkligen denna bild... Tre killar som står och snackar, jag lyssnar inte... Jag fotograferar ut mot havet, vänder mig mot dom och tar en enda bild på dom...


-----------------------------------------------------------------------------
Kika in HÄR för att se länkar till de andra duktiga "Dagens foto"-fotografer

6 kommentarer:

Linda sa...

Underbara bilder!! Det är verkligen vackert där.

ulrica sa...

Händer det jag tror händer där vid Hoburgen?? Så fantastiskt vackra bilder du fångat därifrån :)
Kärlek!!

Anonym sa...

OMG!!! Är det vad jag tror det är...?

/isabeli

Anonym sa...

man kan misstänka bröllop...

Anonym sa...

Absolut jag tror det var bröllop!

Anonym sa...

Åh, jag tror också det var ett bröllop ♥