onsdag, september 09, 2009

Dagens foto #253 - 090909 - vacker dag i härligt sällskap

Wow, idag har det varit underbart varmt, sol och långt över 25 grader!! Jag och Åsa packade ner barnen i vagnarna och begav oss på promenad bland Söders backar! Motion har vi fått idag, en och annan backe och trappa har vi forcerat med barnvagnarna *s*

Vi stannade till i en lekpark för barnens skull och Aston och Filip hade supernajs!

Denna bild gillar jag, trots att det var helt fel ljus. Aston blev för mörk i ansiktet, MEN det bryr jag mig inte om :-) Redigerade så gott det gick och jag gillar den... Aston med Stadshuset i bakgrunden....


Jag är såååå glad att få dela de här tvås dagar tillsammans! De ignorerar varann och ändå vet de var de har varann och leker med varann. Hur går det ihop? Fråga mig inte, men de har skoj ihop iaf *s*


-----------------------------------------------------------------------------
Kika in HÄR för att se länkar till de andra duktiga "Dagens foto"-fotografer

Inga kommentarer: