söndag, september 20, 2009

LO: 11 mån

I helgen har jag varit på scrapträff i Enköping, fantastiskt skoj var det!! Jag tävlade 3 ggr igår och kom 2:a i en tävling och delad 1:a i en.... Denna LO blev inte placerad, trots att den är ganska avancerad och välarbetad ;-) Men när man ser detta stora hjärta som är ton i ton med det mönstrade pappret, så tror man gärna att pappret är så från början.

Jag är dock grymt grymt nöjd med denna, älskar verkligen denna teknik... Så det kommer jag göra fler gånger!


LO:n är gjord utifrån en skiss gjord av Åsa/badanka, som hon gjort till träffen.

Och så lite detaljbilder.... Här ser man hur jag inkat hjärtat i en mask, sen inkat dit prickarna i en annan mask och sen stämplat så att hjärtkanten är skarp....


Lite dekorationer....

4 kommentarer:

Annelie Maddock sa...

En helt fantastisk LO Helene, sa manga fina detaljer, och fotona ar som vanligt helt magiska!

Annelie sa...

Så jättefin! Kul att lära sig fler tekniker!

Vad kul att du gillade träffen, det gjorde jag med ;)

Kram
~ Annelie ~
www.tigerfamiljen.se
www.enkopingspyssel.se

Sockergrynet sa...

Vilken underbar layout Helene!! Förstår varför du tycker så mycket om den! <3

Kajsan sa...

Men jisses vad fint!!! Heeelt underbar LO!! Galet att den inte fick nån placering?! Hos mig får den en 10 iaf! ;)
KRAM Karin