tisdag, september 29, 2009

LO: Älskade barn

Hihi, idag visar jag en helt galen LO :-) Fascinerande att fotot står ut så pass mkt mot den röriga bakgrunden... Varför är denna så rörig då?

Jo, i söndags så la jag upp en utmaning på SWE-bloggen som handlar om att använda minst 20 papper ur spillbitshögen. Jag har alltså dragit fram över 20 papper (fick några oxå, eftersom jag var på träff och inte hade tillräckligt).... Jag tittade inte på färger eller toner, matchade inte alls utan stansade bara cirklar, målade med vit akrylfärg på dom och ruffade sen till kanterna med en edgescraper. Fäste ihop alla cirklar en brads...

Testa du med, kika in i SWE-bloggen och inspireras av de andra tjejernas fantastiska alster!

7 kommentarer:

Linda Andersen sa...

Så otroligt häftig LO. Den kommer jag att knycka rakt av om det är ok. Vill så gärna komma igång med mitt scrappande igen. Härligt med ett sådan enkelt och stilrent kort till den LOen.

yes sa...

Aha - jag såg allt dina rundlar i Enköping - och nyfiken på vad det skulle bli har jag allt varit. Toppenläckert!!
kram ylva

m sa...

Så häftigt. Detta ska jag göra nästa gång jag ska ta ur spillbitshögen.

/Maria

Lisa sa...

Snyggt!!
Ett toppensätt att använda alla sina småbitar med mönsterpapper som man sparar för framtiden... *s*

Jag liftar den, ok?

Ha det gott!

webmosterhelene sa...

Men så gulliga ni är! Tack!! Självklart är det ok att lifta min Lo :-)

Malin/malwa sa...

Superfrän LO. Hoppas det är OK att den hamnar i idéarkivet?!

webmosterhelene sa...

Självklart är det ok, malwa!!