måndag, februari 01, 2010

Aston busar i sin nya outfit

Nu när Aston sover middag så passar jag på att redigera lite av dagens foton. De är helt vilda, Aston var så glad och skrattade så mkt och var ofta totalt ur fokus eller rörde sig så bilderna blev oskarpa. Men det gör inget, de här fotona är så han och är så mysiga att ha!

Tänk att han är så glad trots att han är en aningens förkyld.... Och inte kan man förstå att han senaste kvällarna har blivit ett skrikmonster när det gäller att sova för natten? Bara för några dagar sen gick det alldeles utmärkt att lägga ner honom i sängen och han somnade själv. Nåja, det är nog övergående.

I fredags köpte jag två mössor och en tröja till honom. Den andra mössan har samma mönster som tröjan han har på sig på bilden. Kan jag säga att han älskar sin nya coola mössa??

Gos med mamma


Ååååh, vad jag älskar denna bild även om den är så totalt oskarp och Aston knappt syns. Men man ser i hela hans kropp hur glad han är :-D


Om du inte ler när du ser detta foto, ja då vet jag inte om du behöver en kram eller nåt :-D


Mammas lilla söta stjärna!!

7 kommentarer:

Christine sa...

Ohhh!!! Vart har du köpt den snygga mössan?? =)

~Karin~ sa...

Sötkorven!! :)
Undrar samma sak som Christine!!

kraaaaam raring

Annica sa...

..och jag vill gärna veta var du köpt tröjan också. Supersnyggt!

Sanna F sa...

Sååååå snygg! Vill åxå veta var mössan kommer ifrån! :)

webmosterhelene sa...

Åh, hihi... Både mössan och tröjan är köpta på en butik på Hornsgatan på Söder som heter Matador. Helt underbara kläder för barn, och just nu har de 30% rea oxå :-D

Millanprillan sa...

Helt underbart! :)

Kajsan sa...

Ljuvliga bilder! :)
Å vad lik han är sin mams! :)
Må gott och ha det bra.
Kram Karin