tisdag, februari 23, 2010

LO: Finaste killarna

I mitt dt-paket från Pyssellyckan fick jag även papper från Tinkering Ink. Personligen tycker jag Tinkering Ink gör svåra papper att jobba, men som ni vet så försöker jag ta mig an alla utmaningar och tycker faktiskt jag lyckats bra denna gång. Färgerna på de här papprena är helt fantastiskt fina och det är ju lätt att klippa ut motiv ur mönsterpapper för att få dekorationer på sin sida :-D



Utklippt fågel med 3D-lack på sig


Utklippta blommor, även de med 3D-lack


Jag gjorde egna klammerbårder, vilket blev himla läckert på sidan :-D

2 kommentarer:

La Vikinga sa...

Äh - inte såg det så svårt ut!!

Det blev i alla fall jättefint!

La Vikinga

Mya sa...

superläcker lo. vissa papper är så himla svåra.. MEN så himla läckra så at tman inte kan låta bli att köpa dom.. men sen är det svårare att använda dom sen ;)
kram