torsdag, april 08, 2010

Dagens foto - 100408 - söta Matilda har varit hos oss idag!

Idag har vi haft en toppendag tillsammans med min underbara guddotter Matilda (som har påsklov denna vecka).

Matilda har scrappat en sida och gjort kort. Sen har vi ätit våfflor, vilket Aston (och vi andra två) tyckte var smarrigt värre!


Vi har varit ute och gått (och tränat lilla Bus på trafikvett *s*)


Sen har vi varit på baksidan av huset och lekt, grävt och druckit saft....


Och så gungade Aston medan Matilda fotograferade honom med min kamera. Älskar denna bilden på Aston, han ser så glad ut!


För övrigt hoppas jag att hans förkylning snart ska vara över. Han verkar ha fått en rejäl förkylning denna gång, i kväll fick han lite feber också.... Utöver snuva och hosta. Men han är glad och för det mesta pigg, äter bra... Märklig förkylning!

1 kommentar:

Marie/Mison sa...

Han är inte allergisk mot snömögel? Det är jag och jag får samma symtom som Aston. Minns att Ni pratade om ev barnastma tidigare... Det ser så underbart ut med vår! Här ligger altjämt ganska mycket snö kvar - även om det strilar friskt efter vägarna.