torsdag, april 22, 2010

LO: 6 mån

Jag har skapat några layouter för SWE-bloggens räkning, som under mars har blivit sponsrade av Scraplagret. Jag fick ett proppfullt paket med en, för mig, ny bekanskap - nämligen papperstillverkaren GSD Studios. Urläckra papper med sömnadstema!!

Här kommer min sista sida, är sisådär nöjd med den. Den är ok, men blev inte som jag hade tänkt mig. Men är glad att jag fick med så många foton, ett för Astons första 6 månader :-)



Älskar den här stämpeln, den är inte från paketet jag fick utan min privata...


Siffror på fotona får representera antalet månader Aston är vid fototillfällena




3 kommentarer:

Marias Collage sa...

Den är verkligen jättefin, härligt upplägg. Det är roligt när man ser hur han vuxit. Fina färger också!

Mia KL sa...

Vilket coolt upplägg på en LO. Ska verkligen lägga det på minnet. Tacl för titten.

Chris_P sa...

Oj så fin layout!!