tisdag, maj 17, 2011

Mvc-besök - efterkontroll

Ja, idag var det dags för återbesök på mvc efter Charlies födelse. Allt var såklart bara bra ;-)

Vikt: -2,5 kg från inskrivningsvikten. Känns bra, även om det gärna hade fått vara lite till. Men Charlie är liten fortfarande och det har varit svårt att få till motionen (förutom barnvagnspromenader). Men tids nog...

Tog även cellprov idag, lika bra att passa på :-)

Om två månader ska jag tillbaka på ytterligare ett återbesök. För att se hur det går med vikten :-) Bra peppning, så den inte sticker uppåt.


{Bloggar på språng med min iPhone}

2 kommentarer:

Mimmi sa...

Inte illa! Alla minus är ju bra minus! ;-)
Ytterligare ett återbesök hade jag behövt för att skärpa till mig tidigare. *hrm*

kela sa...

va bra att få komma tillbaka en gång till och kolla vikten...det hade jag behövt ;-)