onsdag, november 02, 2011

LO: Moster busiga Tingeling

Visst är fotot på min systerdotter Leah så oerhört gulligt!! Jag älskar det här med de nya "smartphonesen" som gör att man enkelt kan ta hyfsade bilder och såååå lätt kan dela med sig. Det är nämligen min syster som tog bilden på sin dotter och skickade den till mig. Det är första gången jag skrivit ett ut iPhone-foto och det blev faktiskt helt ok kvalitet.

Materialet har jag fått från Skaparlusten och passade perfekt i kontrast till den gröna Tingelingklänningen.






5 kommentarer:

Fia sa...

Vilka härliga färger du har använt! Underbar LO!

Kram, Fia

Åsa/asamia sa...

Å vilka fina LO du gjort. Det var länge sen jag var in till dig och kikade, det måste bli ändring på det ;0)

Mia KL sa...

Härligt foto!!!

Ulrika aka LillBlomman sa...

Vilken otroligt söt Tingeling!!! Coolt med det gröna som bryter av! Kram!

Sandra sa...

Jag gillar att använda mina iphonebilder, men det kräver ju att jag skriver ut lite mindre bilder tycker jag för att jag ska bli nöjd. Gullig LO!