tisdag, november 01, 2011

LO: 3 år

Idag tänkte jag visa en LO som jag först inte alls var nöjd med, men som jag nu älskar av flera anledningar... Dels är den så lekfull, dels i så fina färger och dels så genererade den en finfin vinst till mig.... Helt nöjd blev jag då jag pluppat dit en massa blingstenar, och nu är jag så nöjd med den... Tur det, för fotot på Aston är ett favoritfoto från hans 3-årsdag.

Gjorde den till Scrap-Perras skissutmaning på Stockholm City Scrap för drygt en månad sen. Då visste jag inte att jag nu är en fullfjärdad dt-medlem där, så därför är det extra skoj att jag VANN med den.










4 kommentarer:

Fia sa...

Men vilken underbar färgkavalkad! och så prins Aston som förgyller LOn ännu mer!

Kram, Fia

Mia KL sa...

Den var ju så läcker så klart att den skulle vinna!! och tänk då visste inte ens vi att du skulle bli DT hos oss, hi hi!!

Ulrika aka LillBlomman sa...

Jättesöt sida! Det jag gillar mest är att du även använt olikfärgade rhinestones! Coolt! Kramar!

~:Johanna:~ sa...

Jättefin Lo. Jag som inte e nå vidare på att scrappa å allra helst inte med mönsterpapper borde kanske prova att maska. Det blir ju så fint.