torsdag, juni 14, 2012

AJ: Hem ljuva hem

Här kommer min andra art journalingsida, klart inspirerad av Christy Tomlinson ;-) Jag vet, men jag måste testa mig fram för att hitta MIG i detta skapande... Så jag testar och inspireras....

Började med att grunda sidan med gesso. När den torkat gjorde jag himmel, gräs och en sol med hjälp av akrylfärger. Solen förstärktes med Faber Castells Pitt Pens. Hus, blommor och kläder är urklippta på fri hand ur mönsterpapper och sen skuggade mm med Pitt Pens. Så skoj!!


Så får jag lite hjälp av Charlie att visa sidan oxå :)


Söt sol


Kläder :)


Huset, kjolen och klänningen




Söta blommor i trädgården




Kolla in dörren med ett dörrhandtag i form av ett hjärta :-)



Hoppas min sida inspirerat dig att testa på art journaling, det är riktigt riktigt skoj!

1 kommentar:

Anonym sa...

Gillade verkligen denna! Så otroligt fin. Vad duktig du är! Blir så inspirerad att jag skulle vilja testa själv.