onsdag, juni 12, 2013

Project life - vecka 1, 3 och 4 2013

För att hinna ikapp med visningen av mina Project life-sidor så kommer här ett inlägg med tre veckor, från vecka 2 finns det inga foton alls.... Eftersom jag bestämde mig för att börja med PL först vecka 18 så finns det inte så många foton i början av året. Men det spelar ingen större roll.... 

Jag kommer blanda foton från min vanliga kamera och från iPhonen, allt för att få med så mkt som möjligt av vårt liv. Det är roligt att även "vanliga" foton kommer in i album och inte bara de där superfina som man älskar.... Annars kommer jag inte ha några "krav" på mig vad gäller albumet, jag tutar och kör bara....

Ber om ursäkt för färgerna på dessa sidor, det var konstigt fotoväder och det är himla svårt att fota plastfickor...

Vecka 1


Vecka 3


Vecka 4

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jätteläckert! Ser fram emot att inspireras av de kommande veckorna.
Monica

Hanna-Marie sa...

men det är ju vecka 1, 3 och 4? fast du skrivit v. 1-3? vart är vecka två :-D vill ju seee